Gratis levering & Gratis retour
100 dagen bedenktijd
Klanten waarderen ons met een 9+
Veilig achteraf betalen met Afterpay

Verzenden & retourneren

Verzenden en Retourneren

 
Wat zijn de bezorgkosten?
Je bestelling wordt altijd gratis afgeleverd in Nederland en België.
 
Wat is de levertijd?
Bij elk product staat een indicatie van de levertijd. Levering binnen enkele dagen is vrijwel altijd haalbaar. Wil je bijvoorbeeld i.v.m. verjaardag of verhuizing met spoed een product ontvangen? Neem dan even contact met ons op zodat we het voor je kunnen regelen.
 
Hoe en wanneer wordt het geleverd?
Wij vervoeren onze kinderbedden en kindermeubels met een gespecialiseerd meubeltransporteur. Onze transporteur neemt contact met je op om samen met jou een geschikt bezorgmoment af te stemmen. Overige artikelen zoals matrassen en dekbedsets leveren wij binnen 1 dag met de reguliere transportbedrijven zoals DPD, Postnl, DHL. Voor deze producten kan je bij opmerkingen zetten op welke dag je geleverd wil hebben.
   
In woon in een flat, brengen jullie het naar boven?
Onze transporteur levert standaard over de eerste drempel begane grond. Het is mogelijk om het op de etage geleverd te krijgen. De transporteur vraag wel een extra toeslag hiervoor.
Laat ons even van tevoren weten als je het op de etage geleverd wil hebben. Wij zullen dan bij de transporteur informeren wat het in jullie geval kost.
 
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, je kunt je bestelling in ons magazijn afhalen. Dit kan van maandag t/m vrijdag tussen 08:00-17:00uur.

Stuur een email naar info@kinderkamerwebwinkel.nl om een afspraak te maken. We helpen je graag met inladen.
Adres: Distributiecentrum Kinderkamerwebwinkel.nl
Oude Rijksstraatweg 33
7391MB Twello
Nederland
 
Wat moet ik doen als er bij de levering iets beschadigd is?
Alle producten worden voordat ze verzonden worden gecontroleerd op eventuele schade. In de praktijk komt het wel eens voor dat er toch iets kapot gaat tijdens transport. Natuurlijk proberen we dit zoveel mogelijk te voorkomen. Maar mocht er iets beschadigd of kapot zijn dan wordt dit uiteraard z.s.m. bij je omgeruild. Over technische mankementen en gebreken wordt niet moeilijk gedaan. Je hoeft niet bang te zijn voor een eindeloos welles nietes verhaal. Jij wilt een goed en mooi kindermeubel, wij tevreden klanten.

Bij vervoersschade of klachten kan je ons e-mailen op info@kinderkamerwebwinkel.nl. Dit moet je binnen 7 dagen na ontvangst van de producten doen. Vermeld het onderdeel nummer dat vervangen moet worden, deze staat in de montage handleiding. Stuur tevens foto’s mee ter verduidelijking. Wij zullen de onderdelen zo spoedig mogelijk bij je omruilen.
Schade die zijn ontstaan door onzorgvuldige montage zullen niet kosteloos vervangen worden.
 

Gratis retourneren binnen 100 dagen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt zonder opgaaf van redenen binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling het retourneren.
Voorwaarde:
1) Het artikel mag niet gebruikt of beschadigd zijn.
2) Het artikel moet compleet en in de originele verpakking verpakt zijn.

Dit zijn de stappen die je moet volgen voor retourneren:
1. Stuur ons een email dat je het artikel wil retourneren.
2a. Voor artikelen die met de pakketdienst zijn geleverd sturen we je een retourlabel. Je kunt het dan afgeven bij een punt bij jou in de buurt. Bewaar het verzendbewijs.
2b. Meubels en kinderbedden die vervoerd zijn met meubeltransport worden opgehaald door de transporteur. Onze transporteur neemt contact met je op om een afspraak te maken. Zorg ervoor dat voor die tijd alles netjes en compleet ingepakt is in de originele verpakking.
3. Wanneer het artikel bij ons retour is zullen wij het inspecteren. Als het artikel compleet en onbeschadigd is ontvangen zullen wij het bedrag binnen 7 dagen aan je overmaken.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Een foutje is vaak snel gemaakt. Je kunt ten alle tijden je bestelling kosteloos annuleren.
 

Overige klachten

We hopen het niet maar het is goed te weten dat er mogelijkheden zijn om je onvrede te uiten. Je kan je klachten van welke aard dan ook aan ons melden. Stuur ons een email en we zijn er van overtuigd dat alles op te lossen valt. Mocht je dit niet willen dan kan je altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Kinderkamerwebwinkel bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Sluiten Meer over cookies »
Gratis levering & Gratis retour
100 dagen bedenktijd
Klanten waarderen ons met een 9+
Veilig achteraf betalen met Afterpay